22.12.11

Torsdag (908).

Morgenvægt:
64,7 kg

Tur 1A:
12 km á 5.37 min/km. 
Løb med Anne i en blanding af skov og asfalt. Jævnt tempo

Tur 1B:
22 km á 4.53 min/km.
Løb med Anne Mette efter kun ca. et kvarters pause fra tur 1A. Landevej/asfaltstur i jævnt tempo.

Diverse styrketræning. 

Helt generelt har jeg en fin fornemmelse af, at min form er nogenlunde dér, hvor jeg gerne vil have, den skal være p.t. De 34 km idag - i praksis på én tur - trak selvfølgelig søm ud, men på den gode måde, hvor jeg kan mærke, jeg bliver stærkere af det. Her kender jeg heldigvis mig selv så godt fra mange års arbejde med kilometerne, at jeg har de referencepunkter, jeg behøver. Referencepunkter, som viser mig, at pilen peger støt og sikkert mod mit mål => Rotterdam Marathon 2012. Kun er der fortsat et forbehold for, at mine ben holder til belastningen. Det er virkelig en balance lige nu at få især min højre achillessene til at være en medspiller. Idag brokkede den sig gevaldigt. Men stod dog gennem distancen. Og så' det ok ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar