01.01.12

Søndag (918).

Morgenvægt:
65,3 kg.

Træning 1:
12 km á 5.04 min/km.
Løb med Chris Fischer (og Maise i babyjogger). En asfalttur i jævnt tempo.

I alt 100,4 km i uge 52.

Rigtig træls højre achillessene til at starte med. Men kunne heldigvis løbes varm.

Træt i hele kroppen. Tror, jeg springer styrketræningen over idag også. 

Efterrationaliseringen ovenpå igår har ikke givet anledning til det store nye. Jeg fik en bekræftelse på, at min form er relativ ok, og jeg kan ikke klage. Men omvendt er præstationsniveauet endnu ikke dér, hvor det skal være. Jeg skønner stadig mit realistiske marathon niveau til at ligge i omegnen af 2:31-2:33 p.t., og der er således fortsat en del at arbejde med. Men heldigvis er recepten ret enkel. Jeg skal løbe gennem de næste tre måneder stabilt og kontinuerligt, fastholde et ugegennemsnit omkring de 100 km, deltage i 2-3 udvalgte konkurrencer/testløb, og gerne smide et kilo eller to. Så er den der. Tror jeg på! :-)

Blærehjørnet:
Skulle jeg i et svagt øjeblik mangle støtte til min tro på projektet, hjælper det helt sikkert at skæve til Per Le Fevres nyeste blogopdatering, hvor han har udfærdiget en fin statistik over alle danske mænd under 2:25 på marathon i dette årtusinde. Ta-daaa ;-)

- men hey, jeg har ingen svage øjeblikke .... så statistikken er bare til alle jer andre; Kapper, Vels, Fischer, Bank, og hvem der ellers måtte finde den .... træls ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar