02.01.12

Mandag (919).

Morgenvægt:
65,9 kg.

Træning 1:
12,7 km á 5.00-6.00 min/km.
Løb med SIK/Team Viborg's U15 og U18 fodboldpiger, som jeg har påtaget mig opgaven at lave et lille løbeopstartsprogram for / stå for afviklingen af hér efter nytår. Indeholder diverse serier med acceleration, topfart og intervalløb, som jeg dog heldigvis fik snakket mig fra selv at være med i ;-) Flot opbakning hér første gang med 23 piger + et stort antal pårørende. Foruden Nadia som én af pigerne, således tillige hendes mor, far, storebror og papfar = en omgang super hyggelig løbetræning med FODBOLD-spillere!! Hvem havde nogensinde troet dét? ;-)

Ingen styrketræning heller idag. Starter op imorgen! :-)

Lars Vels har i øvrigt meldt sig klar til Rotterdam turen. Det bli'r så godt! Det vil altså sige, at vi i skrivende stund er 4 sikre, som har meldt ud, at vi går efter samme mål - de sub 2:30 - nemlig Lars Vels, Christian Kapper, Chris Fischer og undertegnede. Sammen kan vi mere... det tror jég på! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar