18.01.12

Onsdag (935).

Morgenvægt:
65,1 kg.

Træning 1:
6,7 km á 3.10-6.30 min/km.
Incl. 4*180 meter á 34-36 sek. 
Løb med SIK/Team Viborgs U15 piger. Frem og tilbage på asfaltstien langs Søndersø.

Min mave har været dårlig og rumlet og regeret lige siden igår aftes. Har ført til nogen afmatning rent energimæsssigt. Men heldigvis på en dag, der i forvejen var planlagt til at være kort, og derfor stort set uden betydning.

Stopper med NSAID igen efter en uges kur. Smerterne i min achillessene (slimsækkene over/under) har været tydeligt mindre gennem kuren, men i bund og grund tror jeg dog ikke, det har ført nogen varig bedring med sig, og derfor heller ikke, at medicinering er vejen videre. Idag har jeg så forsøgt mig som en anden kirurg med skalpel og fingersnilde for at fjerne dele af den indbyggede plastic-hælkappe i 3 par forskellige sko. Jeg har en tese om, at hvis jeg på den måde kan aflaste trykket udefra og ind på hælbenet/achillsessenen/slimsækkene, så vil dét måske føre til en bedring. Førstehåndsindtrykket er i hvert fald positivt. Så nu løber jeg nogle ture i disse sko. Og føles det okay, foretager jeg samme operative indgreb i resten af skoparken ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar