07.02.12

Tirsdag (955).

Morgenvægt:
63,7 kg.

Træning 1:
5,7 km á 4.50 min/km.
Løb med Stephan Alex Jensen*. En fin tur om Søndersø i jævnt tempo. Flot vejr med frost og solskin. Var ude at gå lidt på isen/søen, hvorfra udsigten var helt fantastisk.

Træning 2:
Diverse styrketræning: Rygøvelser, mavebøjninger, benpres/squats, tåspidsøvelser og armsvingninger.

Træning 3:
8,0 km á 5.47 min/km.
Løb med min kæreste/Anne :-) En dejlig, stille og fin restitutionstur rundt på villaveje.

Træning 4:
4,2 km opvarmning á 5.05 min/km.
5,72 km á 4.08 min/km.
6,8 km afjogning á 5.05 min/km. 
Løb med den sædvanlige tirsdags-bande**, hvor alle idag blev enige om at lade intervallerne ligge og i stedet tage en fælles "tøserunde" om Søndersø. Hyggeligt :-)

Efter træningen var der varm kakao og hjemmebagte muffins, som Sanni havde medbragt. "Beginners luck" gav hun som begrundelse for, at de smagte så godt. Og det må man sige så. Vores held :-)

*Jeg må indrømme, jeg er bagud med beskrivelserne af de mange spændende mennesker, jeg indimellem har det held at kunne løbe en tur med. Stephan er der også rigtig meget interessant at fortælle om, men han må lige en tur på venteliste først sammen med de andre 3-4 stykker, jeg har til at stå i forvejen ;-)

**7 fremmødte var der fra tirsdags-banden idag. Og trods 12-13 minusgrader og kolde fingre, lykkedes det alligevel at få følgende lille billed-/videokavalkade fra en rigtig hyggelig træningsaften i kassen:

Minus 12 grader ved træningsstart...

Anne Mette med frost i øjenvipperne...

Søren med frost i skægget...

Chris tilsyneladende med mere
indre varme end os andre...

Hjemmebagte muffins med M&M's og varm kakao 
 - tak til Sanni ... "beginners luck"

Hygge i hulen med Dennis, Anne Mette, Sanni, 
Chris, Morten, Ditte og undertegnede

Hjemme igen efter træning...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar