25.02.12

Lørdag (973).

Morgenvægt:
64,7 kg.

Træning 1:
12 km á 5.01 min/km.
Løb med Lars Vels. En fin tur rundt om Nørresø m.m. i jævnt tempo. Passende distance til lige at få den løbemæssige verdenssituation vendt nok en gang :-)

Træning 2:
Styrke: Armsvingninger, mavebøjninger, rygøvelser, lårstrækninger, ind-/udadøvelser m/2 stolben.

I aftes aftes/morges var jeg i øvrigt udsat for et af de hér uforudsebare og pludselige vægthop, som jeg har oplevet før, og som på én eller anden måde formodentlig må have noget med kosten at gøre. Efter en dag med ganske almindelig træning, kost og toiletbesøg (= typiske omstændigheder), var Anne og jeg i byen i aftes, hvor menuen (atypisk) stod på lækkert pølsebord med diverse godt brød og [kun] en lille bitte smule ost, oliven, tapas m.m. Jeg fik hertil et halvt glas rødvin, en mikro-størrelse rom og ellers vand ved siden af. Tissede imidlertid ikke hele aftenen og fandt mig selv fuldstændig hævet op i kroppen, da vi endelig kom hjem. Hvilket jeg stadig var her til morgen, da jeg stod på vægten. Er der nogle, der har en plausibel forklaring? Kan det være saltindholdet i pølser, røget skinke, saltstænger m.m., der gør det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar