29.02.12

Onsdag (977).

Morgenvægt:
65,7 kg.

Træning 1:
40 min. motionscykel i Viborg Svømmehal = 18,2 "km" á 135-255 watt progressivt (171 snit), level 7-12, 75-90 rpm.

Træning 2:
6 km á 5.22 min/km.
Løb med Anne Mette. En stille og rolig restitutionstur i jævnt tempo på blødt underlag langs Søndersø og banestien. 

Træning 3:
5,8 km á 5.53 min/km.
Løb med Anne. Endnu en stille og rolig restitutionstur i jævnt tempo, rundt om Søndersø. 

Begge mine ben er rent ud sagt i en jammerlig forfatning. Ikke energi-, styrke- eller præstationsmæssigt, når det gælder - heldigvis - men med ømhed og smerte hver dag, inflammation og diverse anden overbelastning i både højre achillessene (slimsækkene, som er stærkt hævet op), i mit højre knæ, og nu også i min venstre læg og ankel, som siden i fredags er blevet tiltagende mere øm og ligeledes er hævet voldsomt op med en svag gulning bagpå, dybe strømpemærker ind i huden og mørke blodudtrækninger helt nede på foden m.m. På mine løbeture stavrer jeg derfor afsted som en anden krykhusar, men glæder mig dog over, at undervejs, når jeg bliver godt varm, gør det lidt mindre ondt :-)

I morgen eller én af de næste dage vil jeg lægge et par billeder ind, som viser, hvad jeg mener. Og så vil jeg ellers prøve at sætte lidt ord og forklaring på til de mange, som sikkert har svært ved at forstå, hvorfor jeg gør, som jeg gør; hvorfor jeg (som jo ellers gerne maner til forsigtighed, når det gælder andre) stort set ignorerer alle min krops signaler og alligevel bliver ved med at træne, selv om al sund fornuft siger, at en lidt mere hensynsfuld tilgang ville være at anbefale. For jeg har naturligvis en god forklaring ;-) Men jeg skal lige have den formuleret, så andre [måske] fatter bare lidt af min mening med galskaben ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar