04.03.12

Søndag (981).

Morgenvægt:
62,7 kg.

Træning 1:
24,1 km / 1:00.29 timer MTB/cykling á 23,9 km/t.
Cyklede selv. En rolig landevejstur med jævn belastning.

Træning 2:
15 km á 5.25 min/km.
Løb med Anne Mette Kleis-Kristoffersen. En stille og rolig restitutionstur på blødt underlag det meste af vejen langs Søndersø, på banestien etc.

I alt 70,4 km løb denne uge + 5*cykling á samlet ca. 4 timer.

Jeg læner mig lige nu op ad en umulighedsgrænse i.f.t., hvor meget det helt konkret kan lade sig gøre at løbe på mine (meget ømme) ben. Så planlægning af den kommende tid er lidt svær. Formår jeg imidlertid at kunne i praksis, hvad jeg gerne vil, skal jeg helst op omkring de 100-115 km løb næste uge (+ 3*cykling), afsluttende med 10 km motionsløb (34-35 min.) til Danisco Cup i Århus. Og gerne finder jeg også mig selv i stand til et par halvfriske 400/200 meter intervaller tirsdag aften :-) Men det bli'r helt sikkert én dag ad gangen, så intet i planen er endnu sikkert.

Med 6 uger til Rotterdam kunne jeg i øvrigt også snart godt tænke mig en lille omgang forkølelse (helst inden for de næste 4 uger). Så hvis nogle har ét eller andet, der er velegnet til at smitte med, så kom gerne og host lidt ved min bagdør :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar