10.03.12

Lørdag (987).

Morgenvægt:
62,6 kg.

Træning 1:
24 km á 4.57 min/km
Løb med Lars Vels. En dejlig tur 12 km nordpå fra Løgstrup til Skringstrup ad Løgstør-banestien og så ellers samme vej retur. Lækkert blødt underlag på samligte kilometer og behageligt, jævnt tempo. Så bli'r sådan en tur ikke meget nemmere :-)

Dagens marathon-estimat
- holder mine kalkulationer, 
er jeg snart ved at være der :-)

Dagens morgenmad:
Café Noir, Pepsi, Cult,
Banan, Müsli- og Frugtbar...

Dagens løbesko:
Karhu Fulcrum Strong Ride 2
- har foreløbig løbet ca. 1.000 km
i dem, og de er stadig helt friske;
min bedste træningssko nogensinde!

Dagens løbebuddy:
- så fåes de ikke bedre :-)

Dagens frokostmenu:
- ikke meget at klage over ;-)

Dagens forslag:
- velegnet til hjemlige sysler,
hvis hverdagen mangler indhold!

 Dagens fejemaskine:
- bare så smart ;-)

Dagens kilometerpæl:
- 6,2 ... set i forbifarten ;-)

 
Dagens gule:
- også bare smart ;-)

 
Mere gult:
- fordi farven er så smuk ;-)

Dagens bil:
- MIN bil; Defender 90" 50th V8 :-)
 
 
Dagens das:
- hvis man må lette sig...
 
Dagens 6-pack:
- tro det eller lad vær', 
men det ér faktisk MIN ;-)

 Dagens kegle:
- tjah, taler vist for sig selv...;-)

 Dagens vindretning:
- mod øst; tror jeg nok..... ;-)

 Dagens tilbud:
- slet og ret irrelevant ;-)
 
Dagens ben:
- idag kun et lille problem ;-)

Dagens hundemøg:
- slemt ildelugtende...

 
Dagens nummer:
- imorgen deltager jeg som tidligere nævnt på
10 km distancen til Danisco Cup i Århus;
men jeg gør det ikke i eget navn; 
af ren og skær forfængelighed ;-)

Dagens Blog:
- MIN; seriøst, selv-iscenesættende, selv-fed 
og til tider lettere selv-ironisk ;-)

Blog-life is beautiful. Rigtig god dag til alle, som læser med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar