11.03.12

Søndag (988).

Morgenvægt:
63,0 kg. 

Træning 1:
3,5 km opvarmning á 4.57 min/km.
10 km træningskonkurrence* á 3.30,6 min/km = 35.06 min.
6,6 km afjogning á 4.52 min/km.
I alt 20,1 km.

Træning 2:
10,1 km á 5.27 min/km.
Løb alene. En rolig restitutionstur rundt i byen. Turde ikke løbe ud i skoven ;-)

*Løb Danisco Cup i Århus og blev nr. 7 i et rent træningsløb. Planen var 35 minutter lige ud, men de sidste 2 km snød lidt med ca. 100 meter ekstra på gps'en, så selv om jeg/vi accelererede en smule, kom der alligevel til at mangle 6 sekunder i mål. Pokkers; jeg ville ellers gerne have givet Henning Jensen (i hvis navn jeg løb idag) en tid på 34.59. Men den må han have til gode til den 29. marts så ;-)


Dagens resultater på 10 km distancen kan ses her.

Jeg fulgtes i øvrigt med Jonas Berg* fra AGF på samtlige 10 km + afjogning. Hyggeligt på en dag, hvor det bare gjalt om at få jævne, afslappede kilometer i bogen ..... så hvis nogle hører Jonas vrøvle om, at ham den gamle stodder fra Viborg pustede en del undervejs, så må han bestemt have taget fejl af mig og en anden; for jeg trak stort set ikke vejret ;-)


I alt 130,2 km løb i denne uge + ca. 2 timers cykling fordelt på 2 ture. En god uge at være kommet igennem trods visse genvordigheder med begge ben. Føler mig frisk og er glad for, jeg tog den korte uge på 70 km i sidste uge. Har helt sikkert gjort mig gavn.

Dagens ord: Alfa-han ;-)

*Jonas Berg er nu også sat på blog-to-do-listen, som jeg idag har lovet, at jeg ser at få noget gjort ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar