26.03.12

Mandag (1.003).

Morgenvægt:
61,4 kg. 

Træning 1:
17,4 km / 40.31 min. MTB/cykling á 25,8 km/t.
Cyklede selv. En stille og rolig landevejstur i jævnt tempo. Er faktisk ved at have gode cykelben også ;-)

Træning 2:
5,6 km á 4.55 min/km. 
Løb med Morten Poulsen. En stille og rolig tur (ja, du læste rigtig; en stille og rolig tur med MP) rundt om Nørresø. Og rigtig hyggeligt oven i købet :-)

Har købt "Ægte venustorn (Djævleklorod)" til mine stakkels ben med sine "lettere smerter i led og muskler". Er der nogle, som læser med her, der har prøvet dét? 

- Anyway; højre fod/underben var faktisk væsentlig mindre ømt idag .... tør næsten ikke skrive det ;-)

Måske, det skyldes den lækre smoothie, min søde papdatter lavede til mig idag? Hvis nu, vi tror på det, kan jeg måske være heldig at få fler' ? ;-)


I øvrigt var linselusen i avisen idag .... Viborg Stifts Folkeblad .... over hele to sider med resultatet af fredagens snak om mine 1.000 dage i løbeskoene. Og med udgangspunkt i, hvad vi fik talt om, er den den gode skribent faktisk sluppet ualmindelig godt fra opgaven. De pointer / forklaringer, der har været vigtige for mig at få med, har han fanget helt præcist.

Kan desværre ikke finde artiklen på nettet endnu, men for de helt skarpsynede kan den læses her ;-)

Tekst: Niels Kristensen / Foto: Morten Dueholm
20 dage igen...

1 kommentar:

  1. Hvis du tror på det, kan det være du får fler´ og hvis du ikke tror på det, kan det være du får fler´ alligevel :-)

    SvarSlet