19.04.12

Torsdag (1.027).

Morgenvægt:
64,8 kg*.

Træning 1:
5,7 km á 4.52 min/km. 
Løb med Morten Poulsen. En tur om Søndersø i friskt / jævnt tempo.

*Har spist og spist og spist i 4 dage efter marathon nu. Det havde jeg virkelig glædet mig til. Bare spise, hver gang man er sulten, og næsten hver gang klemme lidt mere ned, end der er plads til. Men puha; det ses på vægten, og jeg er nok lige ved at nå grænsen nu, hvor jeg har fået nok. Mangler lige en tur på McDonald's og/eller Sunset Boulevard imorgen, så er jeg vist ved at være der ;-)

Avis / billeder / video:
Ovenpå et løb som i søndags er der som regel en del omtale, billeder m.m. at finde i den følgende tid. Herunder ses f.eks. en artikel fra Viborg Stifts Folkeblad (skrevet af Niels Kristensen) fra igår. Har man udbasuneret sin målsætning, må man også kunne bære evt. omtale af, at det ikke lykkedes:

 

linket her kan ses 37 billeder og 6 små videoer fra arrangørens officielle samarbejdspartner.

Og på linket her kan ses en meget sjov, privat slow-motion-video, hvor gruppen med Jeppe, Chris, Lars, Christian og undertegnede ses passere efter 2-3 km (1:40 minut henne i videoen).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar