04.04.12

Onsdag (1.012).

Morgenvægt:
63,1 kg. 

Træning 1:
4,2 km opvarmning á 4.57 min/km.
4*1.000 meter á 3.33,1 - 3.33,3 - 3.32,1 - 3.33,1 min.
2*1.000 meter á 3.07,5 - 3.08,6 min.
2*400 meter á 69,7 - 69,1 sek.
1,3 km afjogning á 4.55 min/km. 
I alt 12,3 km. 

Løb på atletikstadion med opvarmning og afjogning sammen med Anne Mette Kleis-Kristoffersen. Piece of cake. Nej, forresten - den frase er jeg overtroisk med. Så det var pisse hårdt!

Testede sko idag; h.h.v. Karhu Forward og Karhu Racer. Er stadig lidt i tvivl om, hvilke af de to, jeg vil vælge til Rotterdam. Men hælder dog mest til Racer'en.

Karhu Forward, 245 gram.

 Karhu Racer, 228 gram.

Testede også mine nye CEP sleeves. De gled ikke ned. Og de er dejligt varme. Og pæne. Og forholdsvis nemme at få af og på, når man lige lærer taget. Så det' jo fint. Til gengæld kunne jeg desværre ikke rigtig mærke, at jeg fik de lovede 10 sekunder ekstra at gøre godt med. Eller også er jeg slet ikke i så god form, som jeg troede?

Imorgen løber jeg en kort tur + cykler op imod en times tid for sidste gang inden Rotterdam. Cyklingen har som vanligt blød-/rundgjort min lårmuskulatur en smule og givet lidt ekstra volumen. Det skal der erfaringsmæssigt en god uge til at slippe af med igen. Og så er benene, som de skal være :-)

11 dage igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar