25.08.12

Lørdag (1.155).

Morgenvægt:
67,3 kg.

Træning 1:
4,7 km opvarmning á 4.56 min/km.
21,0975 km konkurrence* á 3.48,1 min/km = 1:20.13.
2,2 km afjogning á 5.22 min/km.
I alt 28,0 km.

*Blev nr. 4 til Juelsminde Run ½ Marathon. Løbet afvikledes på en 5,274 km rundstrækning, der skulle gennemløbes 4 gange. Fulgtes første omgang (3.28 min/km) med den senere vinder, Jonas Berg fra AGF, men havde slet ikke overskud til at holde tempo herefter. "Luntede" hjem i lige under 4 min/km dérfra og nød det :-)

Anne Mette Kleis-Kristoffersen var også med idag. Og med en sikker 1. plads i tiden 1:23.34 (PR med 9 sek.**) er det vist svært ikke at være rimelig tilfreds ;-)

**Ruten, der gennemløbes, var DAF-opmålt for 2 år siden, da jeg også løb den. Men fordi arrangørerne ikke længere er medlem af Dansk Atletik Forbund og i øvrigt har vendt løberetningen fra mód uret til méd uret, ryger godkendelsen. I praksis finder jeg dog efter et dobbelttjek på Google Earth, at der fortsat er tale om samme rute.

Pr. omgang er der ca. 1½ km på grus og skovsti. Dagens vejr var regn og let blæst. 

Resultater kan ses hos Events4U:

Anne Mette sammen med Svend Erik Kristensen, 
som i sine velmagtsdage løb 2:11.51 på marathon! 
Tak for støtten ude på ruten, Svend Erik :-)

 Sejrspodiet 1-2-3 for kvindernes ½ marathon.
Den ringe billedkvalitet skyldes kombinationen af dårlig 
fotograf og iPhone. Pigerne var der ikke noget galt med ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar