30.08.12

Torsdag (1.160).

Morgenvægt:
68,3 kg. 

Træning 1:
8,0 km á 5.12 min/km. 
Løb med Anne Mette. En tur rundt om Søndersø + diverse ekstra. Jævnt tempo. 

Træning 2:
1,6 km opvarmning á 5.07 min/km. 
5.000 m. tempoløb* á 3.28,7 min/km = 17.23,7 min. 
1,4 km afjogning á 5.39 min/km. 
Løb med Henning Jensen på atletikstadion. 
I alt 8,0 km. 

Træning 3:
12,0 km á 5.43 min/km. 
Løb med Anne. En tur ud gennem Viborg Plantage og Hald Ege Langskov tur/retur. Jævnt tempo.

Træning 4:
Styrketræning = planken i 4.00 min. 

*Fedt tempo-/testløb på stadion :-) Og sej indsats af Henning, som på trods af, det faktisk var mindre end 48 timer siden, han fyrede den godt af på tirsdagsintervallerne med 6*1.000 meter, alligevel havde mod på at presse en god tid ud af de gamle ben efter fyraften. Lidt pyller var der mellem 3 og 4 km, men sådan skal det jo være, og heldigvis ikke så meget, at det for alvor slog igennem på mellemtiderne. I hvert fald ikke mere, end at to gode, afsluttende omgange så rigeligt sikrede, at tiden endte pænt under målet. Sådan! Og tillykke!

Med velvalgt smiger i tilpas mængde kommer man
hurtigt langt - både med en aftale, og med sit mål :-)

Når nogle er så trætte - selv efter afjogning - at de næsten
ikke orker at smile, så ved man, de har gjort, hvad de kunne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar