01.09.12

Lørdag (1.162).

Morgenvægt:
?? kg. 

Træning 1:
1,6 km opvarmning á 5.33 min/km. 
10,0 km testløb* á 4.24,6 min = 44.06 min.
4,7 km afjogning á 5.36 min/km.
I alt 16,3 km.

*Løb Tønder-Løbet sammen med Anne, der havde valgt 10 km (DAF-opmålt) og et attentat på sin bestående PR for at teste formen på nuværende tidspunkt frem mod efterårets marathon i Frankfurt. Og sikken en dejlig dag det blev. Alting gik op i en højere enhed! Både ny PR til Anne med ca. et halvt minut, så tiden nu lyder på 44.06 min. - OG i tilgift hertil en 1. plads blandt alle 140 kvinder på distancen. Fantastisk. Og flot! Jeg er rigtig stolt, min skat :-)

Udover Anne havde vi også 14-årige Nadia med idag. En sjælden gæst til motionsløb efterhånden, fordi fodboldkalenderen ganske enkelt er fyldt til bristepunktet med anden træning hele ugen igennem. Men idag var der lige netop plads til at løbe med på 4,35 km, og sørme om ikke tøsen med tiden 20.13 min. kunne løbe sig ind på en imponerende 5. plads blandt intet mindre end 247 kvinder, børn såvel som voksne! Jeg må tage mine ord i mig igen om, at fodboldspillere ikke har kondition. For hér er i hvert fald én, som [stadig] har!

Og ja, næsten stakåndet må jeg fortsætte beretningen om mere Viborg-succes... for Gert og Merete havde nemlig også fundet vej langt hjemmefra som deltagere på løbets ½ marathondistance. Og begge gjorde det ganske uovertruffent! Merete som nr. 4 blandt alle kvinder i ny PR med nettotiden 1:39.57 og Gert som suveræn vinder hos mændene i ny PR 1:17.12. Tillykke til jer begge to. Så er det vist svært at ønske sig ret meget mere! :-)

Alle dagens resultater kan ses hos SportsTiming.

 Anne på sejrs-skamlens øverste trin 
- forskrækket af publikums hyldest? ;-)

  
Nr. 1-2-3 på kvindernes 10 km. Vinderen i midten :-)

Nr. 1-2-3 på mændenes ½ marathon :-)

Gert, Merete, Nadia og Anne :-)

En aktiv fodboldpige m.m. spiser og spiser og spiser...
- og alligevel kan man ikke se det på hende! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar