18.10.12

Torsdag (1.209).

Morgenvægt:
65,7 kg. 

Træning 1:
Styrketræning = planken i 3.00 min. 

Træning 2: 
10,0 km á 5.01 min/km. 
Løb med Chris Fischer. En tur rundt i Undallslundskoven og Skrikes Plantage i jævnt tempo. 

Sidste tur i Danmark, inden turen imorgen går til Amsterdam, hvor det søndag gælder en 42,195 km løbetur sammen med Anne Mette Kleis-Kristoffersen. Kryds gerne fingre fra kl. 09.30 og knap 3 timer frem :-) 

Apropos 42,195 km, så er det jo en distance, man kan løbe på mange forskellige måder og i meget forskelligt terræn. Hvor søndagens rute f.eks. er én af de fladeste i verden, er det imidlertid ikke alle, der helst kun vælger en sådan. Min gode ven Claus Bech har det vist hellere omvendt med bakker contra flad vej. Se f.eks. hans fine beretning fra en nylig 42,195 km tur, han fik løbet sig i Brocken/Harzen Gebirge. Tosset! (Læs: Jeg vil med til sådan noget en dag!).

NB: Skulle én af min blogs læsere sidde med evt. uforløste marathon-ambitioner ovenpå Odense, Berlin eller andetsteds, og stadig have kræfter i behold, så vær opmærksom på, at Anne og jeg har en rejse til Frankfurt Marathon, den 28. oktober, til salg. Frankfurt er nemlig stedet, hvor ambitioner stadig kan nåes indfriet i år! Ruten er god, arrangementet er [mere end] tip-top, og vores numre og hotel går naturligvis til en rabat-pris. Så kom frisk, kom frisk :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar