19.10.12

Fredag (1.210).

Morgenvægt:
65,8 kg. 

Træning 1:
6,0 km á 5.03 min/km. 
Løb med Anne Mette. En tur i Hoofddorp/Amsterdam. Jævnt tempo. 

Godt, man er er så glad for at køre i bil :-) Startede dagen tidligt med Viborg-Lemvig tur/retur (ca. 2*85 km) for at hente min papdatter, som havde været på besøg hos en veninde og bagefter stod den så på Viborg-Amsterdam (ca. 830 km), hvor AM og jeg egentlig havde beregnet vores forventede ankomst til ca. kl. 18.00. Men tæt trafik incl. både en times kø ved Hamburg og sidenhen nok én lige før den hollandske grænse betød, at vi først var fremme på vores hotel lige efter kl. 20.00. Men det skal man ikke klage over :-) For tænker man sig om, giver det jo to timer mere til at sidde ned og lave ingenting udover at spise vingummier, bananer og grovboller + drikke cola. Og hvad mere kan man egentlig ønske sig? Nå-ja, det skulle da lige være aftensmad på McDonald's - dog kun en McCaesar Salad i denne omgang ;-)

NB: Skulle én af min blogs læsere sidde med evt. uforløste marathon-ambitioner ovenpå Odense, Berlin eller andetsteds, og stadig have kræfter i behold, så vær opmærksom på, at Anne og jeg har en rejse til Frankfurt Marathon, den 28. oktober, til salg. Frankfurt er nemlig stedet, hvor ambitioner stadig kan nåes indfriet i år! Ruten er god, arrangementet er [mere end] tip-top, og vores numre og hotel går naturligvis til en rabat-pris. Så kom frisk, kom frisk :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar