04.11.12

Søndag (1.226).

Morgenvægt:
66,2 kg. 

Træning 1:
8,3 km opvarmning á 4.54 min/km. 
5,72 km konkurrence* á 3.28,4 min/km = 19.52 min. 
6,0 km afjogning á 5.09 min/km. 
I alt 20,0 km.

I alt 69,3 km denne uge.

*Vandt 2. afdeling af "Serieløb om Søndersø 2012/13". Fulgtes med / trak Henning Jensen de første ca. 4,4 km i et forsøg på at hjælpe ham under 20 minutter. Men desværre manglede lige det sidste overskud, da vi nåede Golf Hotel, så det blev ikke idag for hans vedkommende. Vi skal dog nok nå det, inden vinteren er omme :-)

Se resultater og VAM-omtale her.

Søndersø rundt på lige under 20 min. godt 25 år efter, jeg gjorde det
for aller første gang i 1987. Og lige som dengang tager Erland tid ;-)
Foto: Kirstine Bach Storgaard 

Dagens resultater - klik her og se listen i større format.

2 kommentarer:

  1. Det er da ren nostalgi, dog lidt skræmmende at Erland overhovedet ikke har ændret sig! Flot løbet af dig. Har netop læst om Colleen de Reuck og hendes imponerende veterankarriere. Verden stopper ikke, helt, efter de 45.

    SvarSlet
  2. He-he; nej gu' gør den da ej ;-)

    SvarSlet