13.01.12

Fredag (930).

Morgenvægt:
65,4 kg.

Træning 1:
11,5 km á 5.05 min/km.
Løb med Chris Fischer. 2*Søndersø rundt i jævnt tempo. Mødte Gert Jakobsen*, som løb med på 2. omgang. Pænt frisk ben igen. Godt. 

Træning 2:
Diverse styrketræning. 

*Gert Jakobsen! En rutineret herre. Og muligvis den løber i Danmark (i hvert fald i Viborg), som har løbet flest marathon i tider mellem 2:46 og 2:49. Ganske lidt grånet i siderne (lige som jeg selv) er Gert stille og roligt gået hen og blevet, siden jeg først lærte ham at kende perifert for snart 8-10 år siden (?), men dog uden at det på nogen måde endnu kan ses på præstationsevnen! Igen og igen leverer Gert bare helt stabile resultater, når træningen har været passet, og han stiller til start på såvel den halve (PR ca. 1:18) som den hele distance, hvor han med største lethed lægger mangen en ambitiøs ungersvend langt bag sig :-) Meget imponerende, må jeg sige. Et "forbillede", som bl.a. fik undertegnede til at tro på, at det godt kunne lade sig gøre at komme til at løbe pænt stærkt igen, selv efter flere år med svigtende indsats og ikke længere helt så unge ben. Det vidste du sikkert ikke, Gert... men tak for det :-) I øvrigt er Gert bare en rigtig rar fyr, hvor et eller andet gør, at jeg altid bliver så varm om hjertet, når jeg møder ham. En kærlig, nærværende, hjælpsom, ligetil og interesseret person, hvis selskab - om det er til træning eller på en tur et eller andet sted hen for at deltage i løb - altid er godt og berigende. Og en fyr, jeg altid vil ønske det bedste f.s.v.a. de mål, han selv sætter sig. Fordi, jeg mærker, at sådan tænker han også den modsatte vej. Og det er dejligt. Så tak også for dét, Gert :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar