07.08.12

Tirsdag (1.137).

Morgenvægt:
68,6 kg. 

Træning 1:
Styrketræning = planken i 4.00 min. 

Træning 2:
15,0 km á 5.03 min/km. 
Løb alene. En tur fra Katrineparken, rundt om Søndersø og lidt ud ad banestien tur/retur. Jævnt tempo.

Har stadig tunge sommerben, men er dog marginalt i bedring. Løber gadeløb i Vammen på torsdag og er spændt på, hvor jeg har mit niveau. 

I weekenden står den på 24 timer stafet her i Viborg. Anne og jeg ville oprindeligt have sprunget over i år, men lod os i sidste ende alligevel lokke til at tage en tørn nok en gang for hyggeholdet fra "Guldsmed Norup". Vi får 3-4 omgange hver i jævnt tempo + med et testløb for Anne undervejs. Det skal nok blive godt! Sikkert guld :-)

Senere på året har Anne Mette og jeg ændret lidt på tidligere udmeldte marathonplaner. Vi løber Amsterdam, den 21/10 i stedet for Oslo, den 22/9.

Anne og jeg løber fortsat i Frankfurt, den 28/10 :-)


 Søskendeparret Kjeld og Helle Norup 
driver byens fineste guldsmedeforretning!
- den kønne af dem er sidstnævnte ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar